פרגולה אלומיניום מעוצבת בשילוב רפרפות עץ

פרגולה אלומיניום בשילוב רפרפות עץ

מפרט טכני

גוון

שחור מט

שלד

50/140

רפרפות

רפרפות עץ בהתאמה אישית

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

הפרגולות שלנו יכולות להיות "סטנדרטיות" והן יכולות להיות כל מה שאי פעם חלמתם! הפעם בנינו פרגולה אלומיניום בשילוב רפרפות עץ בהתאמה אישית במיוחד.

הצלחנו להגשים את החלום האישי של משפחה אחת וזה התענוג שלנו.

פרגולות אלומיניום ומה שבינהן

פרגולות אלומיניום מאפשרות לנו להגן על המתחם החיצוני מבנה מסוים בהתאם לתנאי מזג האוויר ובהתאם להעדפותינו האישיות.

פרגולות האלומיניום מוסיפות למבנה מראה מודרני, חדש ונקי. הן מגיעות במגוון רחב של גוונים, של עיצובים ושל אביזרים המתלווים לפרגולה לטווח ארוך.

מטרת פרגולות האלומיניום הינה לשמש הצללה לחצר, לגינה, לחנית הרכב, למרפסות קטנות וגם גדולות וכו'.

פרגולות האלומיניום מוקמות בחלק החיצוני של המבנה, לכן, הן נחשבות לפתרון הצללה טוב המאפשר ללקוח אורח חיים רגיל, בו הוא יכול לצאת למתחם החיצוני בכל ימות השנה.

פרגולות האלומיניום מאפשרות ישיבה ממושכת בחוץ מבלי שהשמש או הגשם יגבילו אותנו ומאפשרות לארח את האנשים הקרובים וליהנות משעות פנאי באוויר הצח.

"האלומיניום לא נפל רחוק מן העץ"

פרגולות האלומיניום מורכבות מאלומיניום, אשר מהווה חומר גלם קל משקל, המאפשר להרכיב את הפרגולה בצורה פשוטה, יעילה ונוחה, זאת לעומת פרגולת עץ אשר נחשבת פרגולה עקב משום שעץ הוא "חומר גלם" כבד.

מחיר פרגולות האלומיניום נוחים בהשוואה לפרגולת העץ, את פרגולות האלומיניום אין צורך לתחזק כל כמה זמן, החומר עמיד לאורך שנים ומתאים לתנאי מזג האוויר המשתנים- שמש, רוח, גשם או ברד.

מכיוון שהאלומיניום עמיד, אין צורך לצבוע את הפרגולה מחדש כל כמה זמן, משום שהצבע אינו דוהה או הופך לחלודה עקב הגשמים. פרגולות האלומיניום מאפשרות חופש בחירת עיצוב- האלומיניום הוא חומר קל, אשר נוח להזיז אותו.

פרגולות האלומיניום הן הבחירה היחידה אשר תעניק לכם שקט נפשי לטווח ארוך של שימוש, חומר הגלם איכותי מאוד ומתאים לכל סגנון העיצוב

פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית

פרגולות האלומיניום מיועדות לכם, אותם אנשים שבוחרים לרכוש פרגולת אלומיניום למתחם החיצוני שלהם, הם אותם אנשים אשר יכולים ואף מתבקשים לבחור את העיצוב של הפרגולה שלהם בעצמם.

פרגולה יכולה להיבנות כיחידה נתמכת על קיר הבית או כיחידה נפרדת עם עמודים במתחם החיצוני. אתם בוחרים את הדגם ואת הסוג- פרגולת אלומיניום דמוית עץ, פרגולת אלומיניום תלויה, פרגולת אלומיניום עצמאית, פרגולת אלומיניום מלבנית/מרובעת/גלית/עגולה, אתם בוחרים, אנחנו מיישמים.

בחרו את הפרגולה אשר אתם רוצים שתשרת אתכם, על-פי מידות המתחם החיצוני ועל-פי התאמה אישית, כמובן שכל התהליך מלווה בייעוץ והכוונה שלנו.

המראה הקליל של פרגולות מאלומיניום יוצר תחושת מרחב מסוגננת אשר מתאימה לכל מתחם. בנוסף, מכיוון שהאלומיניום הינו חומר קל, פרגולות האלומיניום אינן מהוות סכנה, זאת מכיוון שהן לא מכבידות על החיבורים של הפרגולה לקירות.

השילוב של נוחות העבודה, העיצוב, הבטיחות והמחיר מובילות לכך שפרגולות האלומיניום הן המומלצות והיעילות ביות, ההיצע הוא עצום ובחירה בפרגולת אלומיניום מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות- עמידות, העדר תחזוקה ומראה מודרני.