גדר אלומניום שמצליחה להפתיע

גדרות אלומיניום יכולות להפתיע ולרגש – תתפלאו… 

הן חיוניות והן יפות. הן חזקות, הן קלות והן עדינות. הן אטומות והן מרווחות. הן כסופות והן לבנות. מחבר ומגוון גדרות אלומיניום לתיחום גינות, להגבהת חומות אבן סביב הבית או כאלה שכל ההגנה עליו עשויה גדר מאפשרים לדיירי בתים להקיף עצמם בחגורת בטיחות אפקטיבית ודקורטיבית.

כמו שאר המוצרים שאתם קונים, ודאי לא תרצו להתפשר על פחות מהגדר הטובה ביותר ולנו יש הכבוד והזכות לספק לכם גדר שתענה על כל הדרישות ועל כל הציפיות.

מפרט טכני

גוון

לבן

פרופיל הגדר

20/20 רווח 20

עמודים

50/50 יצוקים בחומה

גדר דו צדדית

שני כיווני הגדר נראים אותו הדבר בוצע שער בדוגמת השער

כמו כל המוצרים שלנו כך גם גדרות האלומיניום שלנו

חברתנו מתקינה פרגולות, גדרות, מעקות, מדרגות, סגירות חורף, חיפויים ועוד. מוצרים העומדים בכל תווי תקן האיכות והבטיחות המחייבים והמחמירים מספקים לכם את הביטחון שאתם ודאי כה זקוקים לו. האחריות על המוצר ועל ההתקנה מהווים חלק בלתי נפרד משילוב של מוצר ושירות ללא פשרות.

כשאתם בוחרים להתקין גדר אלומיניום אתם בוחרים מוצר שאינו מתכלה ואינו מתבלה, אינו מחייב תחזוקה. הוא חסין ועמיד בפני כל מזג אוויר, לא מחליד, לא מעסיק אתכם.

גדרות לבית ולגינה לא אפורים ואטומים כמו קיר בטון. הם משתלבים בסביבה בטקסטורה שלהם, בקווי המתאר המעודנים והמסוגננים. גדרות אלה הם בחירה מצוינת. כשאתם בוחרים בהם אתם תופסים שתי ציפורים במעוף אחד: גם רוכשים לעצמכם אמצעי הגנה מעולה וגם משדרגים ומייפים את החזות החיצונית של סביבת ביתכם.

אם כבר גדר

רבים בוחרים גדר אלומיניום שעשויה משלבים שדרכם נכנסים אור ואוויר גם משום שאף שהיא מעניקה ביטחון הוא לא מקרינה ולא משדרת את רצון הדיירים להסתגר מהעולם שבחוץ ולהיאטם בפניו, אלא פתוחה אליו.

זו גם הסיבה לכך שיש הבוחרים לשלב את הגדר עם חומת אבן מסותתת ומסוגננת המקיפה את ביתם, כאשר גדר אלומיניום ניצבת עליה ובכך מגביהה את החומה. הגדר מסמנת באופן מוחשי וברור את מתחם הבית, ובכך מבדלת אותו מהסביבה.

היא לא תמיד ולא בהכרח מונעת חדירה ופלישה אל מתחם הבית אבל היא ודאי הופכת אותה למעשה אסור ואף פלילי בנסיבות מסוימות. שלא תדעו מצרות.

העלות והתועלת

גדר אלומיניום יקרה באופן יחסי, אבל נכון להידרש אל עלותה לא כאל מספר יבש המייצג את השווי הכספי שלה כשהוא לעצמו אלא בבחינה השוואתית, של עלות מול תועלת. והתועלת היא רבה והיא בעיקר מובהקת: אתם משלמים עבור מוצר שישרת אתכם לאורך שנים רבות, לא יצריך מכם תשומת לב ומשאבים לתחזוקה, יישמר כמו חדש גם לאחר זמן רב. כאלמנט דקורטיבי ניתן להתקין גדרות גם במקטעים שונים ונפרדים בבית. כמו כן ניתן לשלב אותן עם אבן ואף עם חומרים נוספים.